Filharmonia Dowcipu
Filharmonia Dowcipu




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Warszawa
PostNapisane: Cz gru 24, 2009 1:17 am 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N gru 06, 2009 12:17 am
Posty: 18
Lokalizacja: podkarpacie
Witam Państwa serdecznie.Jako,że jestem nowa na Forum może zacznę od przedstawienia się,mam na imię Ela i jestem studentką II roku Politechniki Rzeszowskiej.Od bardzo dawna Muzyka jest dla mnie niezwykle ważna.Gram na kilku instrumentach (gitara,pianino,akordeon) jednakże nie jest to gra zbyt doskonała ponieważ niestety nigdy nie chodziłam do szkoły muzycznej,a jestem samoukiem,jednak Muzyka jest dla mnie bardzo istotna,nie wyobrażam sobie życia bez grania.
Otóż miesiąc temu,25.listopada miałam tę niezwykłą przyjemność być na koncercie Pana Malickiego i FD.Było to w Teatrze Wielkim przy okazji uroczystości 20-lecia Konfederacji Pracodawców Polskich.Grupą studentów PRz wraz z kilkoma osobami kadry naukowej przyjechaliśmy do Warszawy,aby uczestniczyć w tym wydarzeniu.Było to dla mnie wyjątkowe przeżycie.Pierwszy raz byłam w Warszawie a tu w dodatku taka niespodzianka,że występuje Maestro Malicki wraz z FD.Wiele razy oglądałam Pana Malickiego w telewizji i zawsze byłam pod ogromnym wrażeniem Jego kunsztu gry oraz doskonałego humoru.Po uroczystości dostąpiłam kolejnego zaszczytu,gdyż poznałam Pana Malickiego osobiście.Zamieniliśmy kilka słów,otrzymałam autograf i zgodę na wspólne zdjęcie.Naprawdę uczestnictwo w takim koncercie to ogromne przeżycie.Nie tylko uczta muzyczna,ale też zaszczyt poznania tak wspaniałego Człowieka jakim jest Pan Malicki.Mam nadzieję,że mnie Państwo przyjmą i zagoszczę na tym Forum na dłużej.A Mistrzowi Malickiemu dziękuję,że wśród tylu znakomitych gości jacy byli na tym wydarzeniu obecni znalazł również czas na rozmowę ze studentką :)
Pozdrawiam serdecznie życząc zdrowych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia.
Ela


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Warszawa